Рубрика: Без рубрики

Ինչ է Ազատությունը

Ազատությունը դա մի երևույթ է,որը ունեն բոլոր մարդիկ:Ազատությունը մենք չենք գործածում,մենք վայելու ենք դա:Ամեն մեկս ունենք մեր մտքի և մեր ֆիզիկական ազատությունը:Ամեն մարդու մոտ ազատությունը դիտարկվում է տարբեր կերպ:Մարդիկ կան,ովքեր ունեն համեստ ազատություն,անշնորք  ազատություն, և ազատ ազատություն:Ոչ բոլորն են համեստ:Իրենց տրված ազատությունը ճիշտ չեն օգտագաործում:Այսինքն չարաշահում են իրենց տրված ազատությունը,հարգանքը իրենց հանդեպ և այլն:Այժմյա կյանքում նման մարդիկ շատ են հանդիպում:Նրանք անում են այն ինչ դուր է գալիս իրենց,բայց  չեն մտածում մյուսների մասին:Նրանց չի հետաքրքրվում,որ իրենց չափազանց ազատ կյանքի պատճառով վնասում են մարդկանց:Այն ինչ չի կաչելի անել նրանք ճիշտ հակառակն են անում:Անգամ եթե փորձում ես նրանց պատժել,նրանք էլ ավել վատ բաներ են անում,որը արգելված է:Նման մարդկանց հոգսը շատ քիչ է,անգամ զրոյական է:Բայց նրանք ունեն նաև մտքի  ազատություն:Նրանք անվերջ մտածում են ու նույնիսկ մտքի ազատությունն են չարաշահում:Կարող ես մտածել ավելի լավ բանի մասին օրինակ`ի՞նչպես կարող եմ մի բարի գործ անել,ի՞նչպես օգնել ծնողներին բայց ոչ նրանք ճիշտ հակառակն են մտածում:Հին ժամանակներում մտքի ազատությունը զարգացած չէր:Նրանք չէին կարողանում մտածել,անգամ ժամանակ չէին ունենում:Նրանք ունեին ֆիզիկական ազատություն:Նրանց ոչ ոչ չեր ասում սա չի կարելի,ձեռք տալ չի կարելի,վազել չի կարելի և այլն:Մարդիկ ազատ էին ու ինչ ուզում դա էլ անում էին,իսկ հիմա ոչ:Այն ժամանակ էլ եղել են մարդի,որ չարաշահել են իրենց ազատությունը:Բայց դա շատ սխալ է:Եթե մարդուն տալիս են ազատություն ապա պետք չէ չարաշահել:Հարկավոր է,որ այն կարողանանք ճիշտ օգնագործել:Օգտագործել միայն մաքուր մտքերի,մաքուր արարքների համար:Այժմ հեշտ չի լինի գտնել մի այնպիսի մարդ,որ ազատությունը չչարաշահի,որ այն վայելի  ճիշտ:

Автор:

Ես Սաթե Խեչոյանն եմ :Ծնվել եմ 2007թ-ին դեկտեբերի 12-ին:Սիրում եմ երգել և նկարել:Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Միջին Դպրոցի 6․5 դասարանում։

Оставьте комментарий